Санкович МаріяSankovych Mariia2023-01-042023-01-042020Санкович М. Методика вивчення курсу «Громадянська освіта» у закладах загальної середньої освіти (з досвіду викладання у сільській школі) [Текст] / М. Санкович // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 117–123https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12733У статті проаналізовано основні підходи до визначення змісту поняття «громадянська освіта», теоретично обґрунтовано дидактичні принципи та методичні технології забезпечення реалізації основних завдань курсу, розкрито змістове наповнення уроків з курсу, проаналізовано досвід використання комплексу методів, форм, прийомів організації освітнього процесу, охарактеризовано дидактичні проблеми, які виникають у вчителя при викладанні нового суспільствознавчого курсу та розкрито шляхи їхнього розв‘язання.The article analyzes the main approaches to the definition of the content of the concept of "civic education", theoretically substantiates didactic principles and methodological technologies for the implementation of the basic tasks of the course, reveals a meaningful filling of lessons from the course, analyzes the experience of using a set of methods, forms, techniques of organizing educational process , which emerge from the teacher in teaching a new social science course and revealed ways to solve them.ukгромадянська освітазмістметодикапринципимедіа грамотністькомпетентністьcivic educationcontentmethodologyprinciplesmedia literacycompetenceМетодика вивчення курсу «Громадянська освіта» у закладах загальної середньої освіти (з досвіду викладання у сільській школі)The Methodology of Studying the Course "Civic Education" in Institutions of General Secondary Education (from the Experience of Teaching in a Rural School)Article