Крамська Світлана ГригорівнаKramska Svitlana Hryhorivna2018-05-312018-05-312011Крамська, С. Г. Особливості підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики в школі [Текст] / С. Г. Крамська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 340–346.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4887У статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики в школі в ракурсі роботи з дитячими хоровими колективами. Підготовчий етап розглядається як провідний. Аналізуються його особливості, складові та передумови. Уточнюються складові професійної диригентсько-хорової майстерності майбутніх вчителів музики.The article is devoted preparation of future music masters to pedagogical practice at school in foreshortening robots with child's choral collectives. The preparatory stage is examined as an anchorman. His features, constituents and pre-conditions, are analysed. The constituents of professional bandleader-choral trade of future music master are specified.ukмайбутній вчитель музикипедагогічна практикадиригентсько-хорова майстерністьдитячі хорові колективиfuture music masterpedagogical practicebandleader-choral tradechild choral kollektiviОсобливості підготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики в школіPreparations of Future Music Masters to Pedagogical Practice at SchoolArticle