Муліна Н. І.Mulina N. I.2019-10-312019-10-312008Муліна, Н. І. З досвіду впровадження дистанційного курсу англійської мови: спілкування між студентами і викладачем [Текст] / Н. І. Муліна // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 378–384.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7850У статті проаналізовано досвід упровадження дистанційної форми навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей університету щодо організації спілкування між студентами та викладачем. Визначено основні характеристики, недоліки, а також переваги, які отримують студенти. Окреслено можливості використання телекомунікаційних технологій у спілкуванні іноземною мовою.In the article the author shares her experimental data she received having introduced distant teaching of the English language to students of non-language profile. The following content reflects teacher-student interaction during the teaching/learning process. The author highlights major particularities of the process, its strong points and weaknesses. She offers perspective means of applying tele- and communication technologies in contemporary foreign language communication.ukдистанційна форма навчанняанглійська моваспілкування між студентами та викладачемdistant teachingEnglishteacher-student interactionЗ досвіду впровадження дистанційного курсу англійської мови: спілкування між студентами і викладачемOn the Experience of Introduction of Distant English Course: Communication Between Students and TeacherArticle