Бідюк Наталя МихайлівнаBidiuk Natalia MykhailivnaТретько Віталій ВіталійовичTretko Vitalii Vitaliiovych2024-05-312024-05-312022https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14942У статті висвітлено особливості розвитку психолого-педагогічної компетентності (ППК) магістрантів педагогічних спеціальностей засобами тренінгових технологій. Розглянуто вимоги до психолого-педагогічної діяльності та підготовки магістрантів. З’ясовано зміст психолого-педагогічної підготовки педагога, який спрямований на володіння педагогічною діагностикою, формування умінь будувати педагогічно доцільні взаємини з учнями, розвивати в них стійкий інтерес до самовдосконалення та здійснювати індивідуальний підхід на основі результатів педагогічного діагностування; формування системи знань основ вікової психології, міжособистісного та педагогічного спілкування; навичок, необхідних для успішного здійснення функцій щодо виховання, навчання і розвитку особистості, та які забезпечують високий рівень. Зазначено, що розвиток ППК магістрантів - це неперервний системний процес, який розпочинається на освітньому рівні бакалавра, відбувається з огляду на особливості й цінності психолого-педагогічної діяльності, відповідно до законодавчо-нормативного забезпечення; орієнтований на вимоги стандартів вищої освіти, шкільної освіти, професії; спрямований на запровадження якісних змін у змістовому, організаційно-технологічному, професійно-особистісному контекстах; зважає на особливості формування змісту педагогічної освіти у вищій школі на засадах інтеграції психолого-педагогічних знань; зумовлений потребою впровадження інноваційних форм, методів і технологій навчання; прогнозований позитивною динамікою розвитку означеної властивості. Цей процес потребує запровадження форм і інноваційних технологій навчання. Сфокусовано увагу на тренінгових технологіях навчання, обґрунтовано доцільність та ефективність їх використання у процесі психолого-педагогічної підготовки магістрантів.ukпрофесійна підготовкамагістрантпсихологопедагогічна компетентністьтренінгові технологіїзмістprofessional trainingmaster's degreepsychological and pedagogical competencetraining technologiescontentРозвиток психолого-педагогічної компетентності магістрантів засобами тренінгових технологійDevelopment of Masters’ Psychological and Pedagogical Competence Using Training TechnologyArticle0000-0002-6607-82280000-0003-3608-137810.24139/2312-5993/2022.05/079-088