Синкретизм риторичної культури вчителя

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дослідженні риторична культура вчителя розглядається як складне ціле, основу якого становлять високий рівень освіченості й професійні знання, культура мислення, мовлення і спілкування, невербальна й зовнішня культури, талант, натхнення й майстерність. Синкретизм риторичної культури вчителя становлять логічна, психологічна, мовленнєва й невербальна складові.
In the study, teacher’s rhetorical culture is considered as a complex whole, based on a high level of culture and professional knowledge, culture of thinking, speaking and communication, non-verbal and external culture, talent, inspiration and skill. The syncretism of teacher’s rhetorical culture of the consists of logical, psychological, speech and non-verbal components.
Опис
Ключові слова
риторична культура, культура мислення, культура мовлення, культура спілкування, rhetorical culture, culture of thinking, culture of speech, culture of communication
Бібліографічний опис
Герман, В. В. Синкретизм риторичної культури вчителя [Текст] / В. В. Герман // Nowoczesna nauka: teoria i praktyka : materiały III Międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, 30 квітня 2019 року, м. Катовіце. – Катовіце : Nowa nauka, 2019. – С. 67–68.