Особливості вербалізації адресант-адресатних відносин в медійному дискурсі (на матеріалі британських жіночих глянцевих журналів)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено вивченню засобів вербалізації адресант-адресатних відносин у медійному дискурсі. Категорія адресованості трактується як наскрізна лінгвопрагматична ознака усіх структурних компонентів лінгвосеміотичного простору жіночих глянцевих журналів. Адресатність як латентну діалогічність текстових утворень розглянуто на синтаксичному та лексико-семантичному мовних рівнях.
The article deals with the study of verbalization means of the addresseraddressee relations in the media discourse. The category of addressee orientation is viewed upon as a permeating feature of all structural components of the linguosemiotic space of glossy magazines for women. The factor of the addressee as revealed in a latent dialogue organization of texts has been tackled on the syntactic and lexico-semantic language levels.
Опис
Ключові слова
медійний дискурс, дискурс глянцевих журналів, адресант-адресатні відносини, лінгвопрагматичні ознаки, латентність діалогу, ілокутивний намір, суб’єктивна модальність, адресованість, media discourse, discourse of glossy magazines, addresser-addressee relations, linguopragmatic features, latent dialogue, illocution, subjective modality, addressee orientation
Бібліографічний опис
Алексенко, С. Ф. Особливості вербалізації адресант-адресатних відносин в медійному дискурсі (на матеріалі британських жіночих глянцевих журналів) [Текст] / Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Лінгвістика. – Херсон : ХДУ, 2018. – Випуск 34, т. 2. – C. 146–149.
Зібрання