Мовно-методична підготовка майбутнього вчителя-словесника до використання засобів медіаосвіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У монографії розкрито особливості мовно-методичної підготовки майбутнього вчителя-словесника до використання засобів медіаосвіти як цілісний педагогічний процес у взаємозв’язку навчально-пізнавальної, науково-дослідної, практичної складових, що спрямований на формування готовності здійснювати навчання мовно-літературних предметів, гурткову роботу в закладах загальної середньої освіти з урахуванням педагогічно доцільних засобів медіаосвіти та індивідуальних особливостей учнів. Засоби медіаосвіти окреслено як інноваційні дидактичні інструменти організації і забезпечення освітнього процесу, технічні, програмні, мережеві, креолізовані, аудіовізуальні засоби навчання, що сприяють ефективному вирішенню професійних завдань з формування компетентної мовної особистості школяра, його соціалізації, морального, громадянського, естетичного виховання. Розкрито зміст мовно-методичної підготовки майбутнього вчителя-словесника до використання засобів медіаосвіти у процесі навчання нормативних («Фахова українська мова», «Методика навчання української мови»), варіативних дисциплін («Медіакультура вчителя-словесника»), гуртка з медіа культури, під час педагогічної практики.
The peculiarities of the language-methodological preparation of the future teacher-dictionary to the use of media education as a holistic pedagogical process in the interrelation of educational-cognitive, scientific-research, practical components, aimed at forming the readiness to teach language and literary subjects in the monograph, are revealed in the monograph. institutions of general secondary education, taking into account pedagogically expedient media education and individual characteristics of students. Media education tools are described as innovative didactic tools for organizing and providing the educational process, technical, software, network, creolized, audiovisual learning tools, which contribute to the effective solution of professional tasks in the formation of a competent linguistic personality of the student, his social, moral, civic. The content of linguistic and methodological preparation of the future teacher-dictionary to the use of media education in the process of teaching normative ("Professional Ukrainian language", "Methods of teaching of Ukrainian language"), variational disciplines ("Mediaculture of philology teacher"), a circle for media time of pedagogical practice/
Опис
Ключові слова
мовно-методична підготовка, майбутній вчитель-словесник, засоби медіаосвіти, мовно-літературні предмети, інноваційні дидактичні інструменти, медіаосвіта, language-methodological preparation, future teacher-dictionary, media education, language and literary subjects, innovative didactic tools
Бібліографічний опис
Семеног, О. М. Мовно-методична підготовка майбутнього вчителя-словесника до використання засобів медіаосвіти [Текст] : монографія : до 95-ої річниці Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка / О. М. Семеног, М. М. Ячменик. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2019. – 211 с.