Особливості культурно-освітнього процесу в Україні (друга половина 40-х – початок 50-х років ХХ ст.)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто особливості культурно-освітнього процесу в Україні у післявоєнний період; розкрито динаміку кількісного зростання клубних закладів та мережі гуртків художньої самодіяльності в Українській РСР у перші післявоєнні роки; проаналізовано заходи й постанови уряду, спрямовані на відбудову та розширення культурно-освітніх закладів і поліпшення стану навчально-виховної роботи в них.
The features of cultural and educational process in Ukraine in a post-war period are considered; the dynamics of quantitative growth of club establishments and network of groups of artistic independent action in Ukrainian SSR in the first post-war years is exposed; measures and decisions of government, directed on renewal and expansion of cultural and educational establishments improvement of the state of educational and up-bringing work in them are analyzed.
Опис
Ключові слова
культурно-освітній процес, післявоєнний період, клубні заклади, гуртки художньої самодіяльності, cultural and educational process, post-war period, club establishments, groups of artistic independent action
Бібліографічний опис
Жиров, О. А. Особливості культурно-освітнього процесу в Україні (друга половина 40-х – початок 50-х років ХХ ст.) [Текст] / О. А. Жиров // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 11–21.