Основи діяльності тьютора у шкільному навчанні

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто питання подання тьюторства у контексті зміни звичної для традиційної школи педагогічної практики, визначено місце тьютора у системі шкільного навчання; охарактеризовано відмінності позицій учителя і тьютора; розкрито функціональні основи діяльності тьютора як наставника, опікуна дитини у процесі реалізації її індивідуальної освітньої програми.
The article reviews the problems of presenting tutorship in the context of changing common for the traditional school pedagogical practice, it also defines the role of a tutor in the system of school education. The work reveals the functional basis of a tutor’s activities as a pupil’s advisor in the process of his individual educational program realization.
Опис
Ключові слова
педагогічна практика, тьютор, система шкільного навчання, індивідуальна освітня програма, pedagogical practice, tutor, system of school education, individual educational program
Бібліографічний опис
Тихонович, В. М. Основи діяльності тьютора у шкільному навчанні [Текст] / В. М. Тихонович // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 158–167.