Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваленко, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorЧикалова, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorKovalenko, Svitlana Mykolaivna-
dc.contributor.authorChykalova, Maryna Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-10-23T08:36:05Z-
dc.date.available2019-10-23T08:36:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКоваленко, С. М. До проблеми оцінки якості освіти дорослих (з британського досвіду) / С. М. Коваленко, М. М. Чикалова // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». – Черкаси : Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького, 2019. – Випуск № 1.– С. 16–20.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/7776-
dc.description.abstractУ статті подається аналіз системи оцінки якості освітніх послуг провайдерів, орієнтованих на дорослий контингент споживачів. Розлядається діяльність Інспекторату з питань навчання дорослих (Adult Learnong Inspectorate), створений реформою 2000 року, а також діяльність Відділу освітніх стандартів (Office fo Standards in Education, Children's Services and Skills), який був створений реформою 2006 року з метою оптимізації системи оцінки якості освіти в цілому. У дослідженні подано схему інспекції навчальних закладів «Загальна структура інспекції» (Common Inspection Framework), розкрито особливості оцінювання якості роботи навчальних закладів-провайдерів освітніх послуг для дорослих.uk_UA
dc.description.abstractThe research reveals the peculiarities of inspecting the quality of adult education in Britain. It gives the idea on how to implement the model of quality assurance in adult education effectively and can be applied to the Ukrainian system of education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧеркаський національний університет імені Б. Хмельницькогоuk_UA
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA
dc.subjectadult Learning Inspectorateuk_UA
dc.subjectінспекторат з питань навчання дорослихuk_UA
dc.subjectnon-formal adult educationuk_UA
dc.subjectвідділ освітніх стандартівuk_UA
dc.subjectoffice fo standards in educationuk_UA
dc.subjectзагальна структура інспекціїuk_UA
dc.subjectchildren's services and skillsuk_UA
dc.subjectзакон «Про навчання та вміння»uk_UA
dc.subjectcommomn inspection frameworkuk_UA
dc.subjectзакон «Про освіту та перевірку якості»uk_UA
dc.subjectlearning and skills actuk_UA
dc.subjectосвіта протягом життяuk_UA
dc.subjecteducation and Inspections actuk_UA
dc.subjectформальна освіта дорослихuk_UA
dc.subjectlife-long educationuk_UA
dc.subjectнеформальна освіта дорослихuk_UA
dc.subjectformal adult educationuk_UA
dc.subjectadult educationuk_UA
dc.titleДо проблеми оцінки якості освіти дорослих (з британського досвіду)uk_UA
dc.title.alternativeTo the Problem of Adult Education Quality Evaluation (Britain Case Study)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc374.71(410)uk_UA
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0001-5981-9203-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-2660-3710-
dc.identifier.doi10.31651/2524-2660-2019-1-16-20-
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko-Chykalova-stattya-2019 (3).pdf303,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.