Роль особистісно орієнтованого підходу в підготовці майбутніх учителів до професійної діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглядаються провідні гуманістичні засади особистісно-орієнтованого навчання та здійснено спробу проаналізувати його роль у формуванні навичок професійної діяльності майбутніх учителів.
Leading humanistic principles of the learner-centered studies are examinedin the article. An attempt to analyse the role of the learner-centered approach in forming skills of professional activity of prospective teachers is carried out.
Опис
Ключові слова
особистісно-орієнтоване навчання, професійна діяльність, майбутні учителі, learner-centered studies, professional activity, future teachers
Бібліографічний опис
Товчигречка, Л. В. Роль особистісно орієнтованого підходу в підготовці майбутніх учителів до професійної діяльності [Текст] / Л. В. Товчигречка // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 85–90.