Проектна діяльність соціального спрямування як фактор гуманізації освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2008
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто можливості проектів соціального спрямування з позиції гуманізації освіти як процесу і результату пріоритетного розвитку загальної культури і самоствердження особистості, формування особистісної зрілості учнів.
The opportunities of the project actrirty of social direction from the positron of humanistic education as the process and result of priority development of the general culture and self-affirmation of a person, formation of a personal maturity of pupils are analyzed in the article.
Опис
Ключові слова
соціальне спрямування, гуманізація освіти, самоствердження особистості, особистісна зрілість учнів, social direction, humanistic education, self-affirmation of a person, personal maturity of pupils
Бібліографічний опис
Іонова І. М. Проектна діяльність соціального спрямування як фактор гуманізації освіти [Текст] / І. М. Іонова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 18–25.