Формування інформаційно-комунікативної компетентності при вивченні дисциплін фізичного змісту на прикладі використання лекцій-демонстрацій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018-11
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
УжНУ «Говерла»
Анотація
У статті розглядаються приклади використання лекцій-демонстрацій для формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів фізики при вивченні дисциплін суто фізичного змісту з використанням спеціалізованого програмного забезпечення. Актуальність статті зумовлена інноваціями в системі вищої освіти, а саме тим, що одним із процесів, які характеризують сучасне суспільство, є його інформатизація, а однією з умов успішної реалізації завдань інформатизації освіти є розв’язання проблеми формування компетентності у галузі інформаційно-комунікаційних технологій для впровадження у професійну діяльність. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування використання лекцій-демонстрацій під час навчання фізики при формуванні інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів фізики. У статті наведені фрагменти лекцій-демонстрацій з відповідним поясненням до них, що підтримуються розробленими електронними мультимедійними презентаціями. Саме лекція-демонстрація є актуальною і сучасною формою для теоретичного підґрунтя формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх вчителів фізики.
In the article considers examples of the use of lectures-demonstrations for the formation of information and communicative competence of future teachers of physics in the study of disciplines of purely physical content using specialized software. The relevance of the article is due to innovations in the system of higher education, namely the fact that one of the processes that characterize modern society is its Informatization, and one of the conditions for the successful implementation of the tasks of Informatization of education is to solve the problem of formation of competence in the field of information and communication technologies for The aim of the research is the theoretical substantiation of the use of lectures-demonstrations during the teaching of physics in the formation of information and communication competence of future teachers of physics. The task of the study is to justify the use of effective forms of training for the formation of information and communication competence in the study of disciplines of purely physical content using specialized software and consider the example of the use of lectures-demonstrations as a form of explanation of theoretical material. The article presents fragments of lectures and demonstrations with an appropriate explanation to them, supported by the developed electronic multimedia presentations. The lecture-demonstration is an actual and modern form for the theoretical basis of formation of information and communicative competence of future teachers of physics. The formation of information and communication competence in the study of disciplines of purely physical content using specialized software is valuable both for the training of future teachers of physics in higher education and for the retraining of teachers of physics in postgraduate education.
Опис
Ключові слова
інформаційно-комунікативна компетентність, формування компетентності, лекція-демонстрація, підготовка учителя фізики, професійна діяльність, information and communicative competence, formation of competence, lecture-demonstration, preparation of the teacher of physics, professional activity
Бібліографічний опис
Юрченко, А. О. Формування інформаційно-комунікативної компетентності при вивченні дисциплін фізичного змісту на прикладі використання лекцій-демонстрацій [Текст] / А. Юрченко // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота» : зб. наук. пр. / [редкол. : Козубовська І. В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород : Вид-во УжНУ «Говерла», 2018. – Випуск 2 (43). – С. 297–300.
Зібрання