Європейський контекст модернізації хореографічної освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Анотація
У статті систематизуються хореографічні навчальні заклади різних країн Європи (Німеччина, Нідерланди, Франція, Фінляндія, Чехія, Швейцарія, Велика Британія, Данія, Бельгія, Угорщина, Австрія, Швеція, Італія, Люксембург і Норвегія); розглядаються навчальні заклади країн з найбільшою кількістю новацій у хореографічній освіті; визначаються перспективи модернізації хореографічної освіти (інтернаціоналізація навчального процесу, універсалізація змісту хореографічної освіти, міжнародне співробітництво, євроінтеграція).
Educational institutions of various European countries (Germany, Netherlands, France, Finland, Czech Republic, Switzerland, UK, Denmark, Belgium, Hungary, Austria, Sweden, Italy, Luxembourg and Norway) are categorized in the article; reviews the educational institutions of the countries with the largest number of innovations in choreographic education (The National School of Dance in Marseille, The Ballet School of the Opйra national de Paris, The Cologne University of Music, The Palucca University of Dance, Paris Conservatory, The Lyon National Conservatory of Music and Dance, The National Dance Academy in Rome, Academy of Choreographic Arts, Folkwang University of the Arts, Justus Liebig University Giessen); perspectives of modernization of choreographic education (internationalization of the educational process, making the content of choreographic education universal, international cooperation, European integration).
Опис
Ключові слова
модернізація, modernization, хореографічна освіта, choreographic education, навчальні заклади, educational institutions, перспективи модернізації, perspectives of modernization
Бібліографічний опис
Повалій, Т. Л. Європейський контекст модернізації хореографічної освіти [Текст] / Т. Л. Повалій // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць. – Умань : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2016.