Методика оцінки якості професійної підготовки студентів спеціальностей «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа»

Ескіз недоступний
Дата
2018-02
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень"
Анотація
В даній роботі зазначено, що актуальність проблеми дослідження обумовлюється протиріччями між завданнями, об’єктивно сформованими потребами освіти, якістю професійної підготовки студентів спеціальностей «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» і реальної готовністю, здатністю, можливістю і ступенем відповідальності за їх рішення. Також визначено, що показниками якості навчання студентів спеціальностей «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» у вищих навчальних закладах є умовні якісні характеристики однієї або декількох ознак, що суб’єктивно визначають ступінь знання
In this paper it is noted that the relevance of the research problem is determined by the contradictions between the objectives objectively formed by the needs of education, the quality of professional training of students of the specialties "Tourism" and "Hotel and restaurant business" and the real willingness, ability, opportunity and degree of responsibility for their decision. It is also determined that the indicators of the quality of studying students of the specialties "Tourism" and "Hotel and restaurant business" in higher educational institutions are conditional qualitative characteristics of one or more features that subjectively determine the degree of knowledge
Опис
Ключові слова
професійна підготовка студентів, методика, оцінка якості, туризм, готельно-ресторанна справа, вища освіта, professional training of students, methodology, quality assessment, tourism, hotel-restaurant business, higher education
Бібліографічний опис
Коваленко, О. В. Методика оцінки якості професійної підготовки студентів спеціальностей «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» [Текст] / О. В. Коваленко // Перспективні напрямки розвитку сучасних педагогічних i психологічних наук : збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, Україна, 9–10 лютого 2018 р. – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2018. – С. 51–54.