Проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу стосовно екологізації сучасної освіти та виховання. З’ясували, що саме вирішення проблем екологічної освіти у постнекласичний період розвитку наукового знання має сприяти формуванню екологічного мислення, його ноосферізації та розвитку екологічної культури.
The article tackles the problems of formation of the modern educational discourse concerning ecological aspect of modern education and up-bringing. It was found out that solving problems of environmental education during post-non-classical period of scientific knowledge development must facilitate shaping of ecological mentality, its noospherisation and ecological culture development.
Опис
Ключові слова
освіта, education, есенціалізм, essentialism, енциклопедизм, encyclopedic learning, ідеалізм, idealism, прагматична освітня програма, pragmatic educational programme, екологічний світогляд, ecological outlook, алармізм, alarmism, сцієнтизм, scientism, консерваціонізм, conservationism, екологічний реалізм, ecological realism
Бібліографічний опис
Книш, І. В. Проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу [Текст] / І. В. Книш // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (3). – С. 152–161.