Застосування диференційованого підходу до проведення дихальної гімнастики у логопедичній роботі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті проаналізовано особливості фізіологічного та мовленнєвого дихання за наявності різних форм логопатій, зазначено про функціональний зв’язок між фізіологічним та мовленнєвим диханням, визначено особливості застосування дихальних вправ у контексті проведення дихальної гімнастики відповідно до типових проявів порушень дихання у дітей з дислаліями дизартріями, ринолаліями та заїканням.
Тhe article is presented an analysis of the features of physiological and speech breathing of children with different forms of speech disorders. In addition, this paper is describes the functional connection between physiological and speech respiration. There are examples of breathing exercises with different tasks in accordance with existing speech disorders in children (with dislalia, rinolalia, disartria, and stutter).
Опис
Ключові слова
фізіологічне дихання, мовленнєве дихання, дихальна гімнастика, тип дихання, physiological respiration, speech breathing, respiratory gymnastics, type of respiration
Бібліографічний опис
Пелех, А. Ф. Застосування диференційованого підходу до проведення дихальної гімнастики у логопедичній роботі [Текст] / А. Ф. Пелех, О. П. Мілевська // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 15 лютого 2019 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2019. – С. 94–99.