Ретроспективний аспект формування системи психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дітей із порушеннями мовлення

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019-02-15
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті розглядаються провідні ідеї науковців щодо психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дітей з порушеннями мовлення відповідно до уявлень різних історичних епох.
В статьи рассматриваются ведущие идеи ученых насчет психолого-педагогического сопровождения семей, воспитывающих детей с нарушениями речи в соответствии с представлениями разных исторических эпох.
The article deals with the leading ideas of scientists concerning the psychological and pedagogical support of families that educate children with speech disorders in accordance with representations of different historical epochs.
Опис
Ключові слова
сім’я, психолого-педагогічний супровід, дитина з особливостями психофізичного розвитку, навчання, виховання, взаємодія, семья, психолого-педагогическое сопровождение, ребенок с особенностями психофизического развития, обучение, воспитание, взаимодействие, family, psychological and pedagogical support, child with peculiarities of psychophysical development, training, education, interaction
Бібліографічний опис
Ласточкіна, О. В. Ретроспективний аспект формування системи психолого-педагогічного супроводу сімей, які виховують дітей із порушеннями мовлення [Текст] / О. В. Ласточкіна, С. В. Бошкова // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VIIІ Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (15 лютого 2019 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії, Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2019. – С. 19–22.