Реалізація міжпредметних зв’язків навчальних курсів фахового спрямування при формуванні конструктивних умінь майбутніх учителів математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто питання формування конструктивних умінь майбутніх учителів математики. Автори обґрунтовують необхідність і можливість реалізації міжпредметних зв’язків навчальних курсів фахового спрямування, що спрямовані на формування конструктивних умінь майбутніх учителів математики. В статті проаналізовано різні підходи щодо трактування поняття «міжпредметні зв’язки», розглянуто різні функції реалізації міжпредметних зв’язків у процесі навчання, проаналізовано зміст навчального матеріалу різних дисциплін з теми «Геометричні побудови». Запропоновано зміст зошита-посібника з відповідною назвою, який заповнюється студентами-математиками поступово протягом декількох семестрів у процесі вивчення різних навчальних дисциплін, спрямованих на формування конструктивних умінь майбутніх учителів математики.
The question of forming of structural abilities of future teachers of mathematics is considered in the article. Authors ground a necessity and marketability inter- subject communications of educational courses of professional direction, that is directed on forming of structural abilities of future teachers of mathematics. Different approaches in relation to interpretation of the concept «inter-subject communications» are analysed in the article, different functions of realization of inter-subject communications are considered in the process of teaching, analysed maintenance of educational material of different disciplines from the theme «Geometrical constructions». Maintenance of notebook-manual with the proper name is offered, which is filled by students-mathematicians gradually during a few semesters in the process of study of different educational disciplines directed on forming of structural abilities of future teachers of mathematics.
Опис
Ключові слова
Міжпредметні зв’язки, конструктивні уміння, елементарна математика, геометрія, геометричні побудови, методика навчання математики, Inter-subject copulas, structural abilities, elementary mathematics, geometry, geometrical constructions, method of teaching of math
Бібліографічний опис
Розуменко, А. О. Реалізація міжпредметних зв’язків навчальних курсів фахового спрямування при формуванні конструктивних умінь майбутніх учителів математики [Текст] / А. О. Розуменко, М. О. Груба // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова; редкол.: В. Г. Бевз, В. Ватсон, Л. П. Величко та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2014. – Вип. 3. – С. 165–171.