Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті охарактеризовано модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії в професійній діяльності. Подана модель розглядається як еталонний зразок процесу підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності з використанням казкотерапії.
In the article the model of forming the future social teachers readiness to the use of fairy-tale therapy method in professional activity is described. The presented model is examined as a standard of process of teaching future specialists to professional activity with the use of fairy-tale therapy method.
Опис
Ключові слова
казкотерапія, модель, готовність до використання казкотерапії, соціальний педагог, fairy-tale therapy, model, readiness to the use of fairy-tale therapy method, social teacher
Бібліографічний опис
Філь, О. В. Модель формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання казкотерапії [Текст] / О. В. Філь // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 413–420.