Літературне краєзнавство як засіб формування особистості учня

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовується доцільність упровадження уроків літератури рідного краю в навчальні програми загальноосвітньої школи. Порушується проблема якісно)' підготовки студентів-філологів в аспекті реалізації потенційних виховних можливостей літературного краєзнавства. Під час роботи над художніми творами реалізуються навчальні та виховні завдання літературної освіти.
Appropriateness of implementation into comprehensive schools curricula of Native land Literature classes is proved in the article. The problem of quality training for students- philologists in the aspect of potential possibilities realization of the local lore literature study is touched upon in the article. In the process of working with artistic texts educational aims of literature education are realized.
Опис
Ключові слова
урок літератури, літературне краєзнавство, творчість письменників рідного краю, методи та форми роботи, робота над твором, аналіз тексту, Literature class, Literature study, native land writers' works, methods and forms of work, work with a text, text analysis
Бібліографічний опис
Захарова, В. А. Літературне краєзнавство як засіб формування особистості учня [Текст] / В. А. Захарова, Н. В. Рева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 175–188.