Використання мережевих технологій в умовах глобалізації вищої освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто відомі моделі глобальної освіти. Глобалізація вищої освіти визначається як один із напрямів розвитку сучасної педагогічної теорії і практики, що ґрунтується на необхідності підготовки людини до життя в умовах швидко змінюваного, дедалі більш інтегрованого світу. Обґрунтовано доцільність використання мережевих технологій навчання у системі вищої освіти в умовах глобалізації.
The known models of global education are considered in the article. Globalization of higher education is determined as one of directions of modern pedagogical theory and practice foundation development. The basis of these theory and practice foundation is a necessity of people ability to live in the conditions of rapid changeable, more computer- integrated world. Expedience of network technologies application in the system of higher education in the globalization conditions is grounded in the article.
Опис
Ключові слова
глобалізація, регіоналізація, інтеграція, глобальна освіта, крос- культурна грамотність, мережеві технологїі навчання, globalization, revivifying, integration, global education, race-cultural competence, network technologies of education
Бібліографічний опис
Дяченко, С. В. Використання мережевих технологій в умовах глобалізації вищої освіти [Текст] / С. В. Дяченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 121–127.