Место и улога нумеричке математике у настави

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Наближені рішення абстрактних математичних проблем обчислювальної математики важливі через зв'язок між математикою і повсякденними практичними проблемами, але дуже рідко присутні у навчальній програмі з математики. Щоб навчити дітей розуміти кількісну сторону реального світу правильно, вони повинні вивчити зміст математики. У даній статті розглядається роль обчислювальної математики в галузі викладання, визначено її значення і мета її навчання, пропонується включити ці матеріали в навчальний курс з математики. Необхідність вивчення продемонстрована на конкретних прикладах.
Very important, but very rarely present field of mathematics in curriculums, which makes a connection between mathematics and everyday practical problems and finds approximate solutions to abstract mathematical problems, is numerical mathematics. If children are to understand quantitative side of the real world correctly they must study the contents of numerical mathematics. This paper discusses the position of numerical mathematics in teaching, its importance and teaching objectives will be defined and the suggestion to incorporate these contents in mathematics curricula will also be made. The necessity of studying numerical mathematics contents will be shown on some concrete examples.
Опис
Ключові слова
обчислювальна математика, викладання математики, важливість математики, наближена кількість, кількісні аспекти, numerical mathematics, mathematics teaching, importance of numerical mathematics, appro- ximate number, numerical aspects
Бібліографічний опис
Дејић, М. Место и улога нумеричке математике у настави [Текст] / М. Дејић // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 20–23.