Розвиток інтелектуальних умінь як передумова формування готовності майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
Запропоновано тлумачення поняття «готовність вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності»; наведено деякі шляхи та засоби розвитку інтелектуальних умінь студентів на прикладі навчальних дисциплін «Вступ до фаху» та «Елементарна математика» в контексті підготовки до інноваційної педагогічної діяльності.
Is proposed interpretation of the term «readiness of the future mathematics teacher to innovative pedagogical activity»; development of intellectual skills of studentsan example training courses «Introduction to the profession» and «Elementary Mathematics» in the context of preparations for innovative pedagogical activity.
Опис
Ключові слова
готовність до інноваційної педагогічної діяльності, інтелектуальні уміння, innovative pedagogical activity, intellectual skills
Бібліографічний опис
Ачкан, В. В. Розвиток інтелектуальних умінь як передумова формування готовності майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності [Текст] / В. В. Ачкан // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 10–11.