Поняття «когнітивні уміння» в контексті лінгвістичної освіти

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито зміст поняття «когнітивні уміння» в контексті лінгвістичної освіти. Розглянуто різні підходи до потрактування дефініції, виокремлено основні види лінгвокогнітивних умінь, що допоможуть викладачу цілеспрямовано формувати визначений тип умінь у системі вищої освіти.
The article deals with the content of the cognitions abilities in aspect of linguistic of education. In it various approaches of interpretation of the given definition are considered, principal views of linguistic cognitions abilities which will help the teacher to generate the given type of abilities in higher educational system.
Опис
Ключові слова
пізнавальна діяльність, пізнання, уміння та навички, лінгвокогнітивні уміння, навчальний процес, лінгвістична освіта, knowledge, linguistic cognitions abilities, skills, educational process, Linguistic of education
Бібліографічний опис
Біденко, Л. В. Поняття «когнітивні уміння» в контексті лінгвістичної освіти [Текст] / Л. В. Біденко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 361–367.