Організація самостійної роботи школярів на мотиваційно-цільовому та операційному етапах евристичної технології навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Евристичне навчання спрямоване на самостійне створеннязначущих для учня освітніх продуктів, на постійне освоєння креативних механізмів діяльності, активне формування пізнавальної самостійності. Тому організація на всіх етапах евристичної технології самостійної творчої праці – її мотивація, цілепокладання, реалізація окремих компонентів, діагностика результатів – вимагає ретельних і компетентних педагогічних дій.
Heuristic learningis directedon independentcreationof meaningful for a student educational products, on the permanentmastering of creative mechanisms and methods of activity, active forming of cognitive independence. Therefore organization on all of the stages of heuristictechnologyof independentcreative work -– hismotivation, having a special purpose setting, realization of separate components, diagnostics of results – requires careful and competent pedagogical actions.
Опис
Ключові слова
евристичне навчання, самостійна робота, пізнавальна самостійність, мотиваційно-цільовий компонент, операційний компонент, heuristiclearning, independent work, cognitive independence, motive-purposeful stage, acting stage
Бібліографічний опис
Усенко, Н. М. Організація самостійної роботи школярів на мотиваційно-цільовому та операційному етапах евристичної технології навчання [Текст] /Н. М. Усенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С.140–148.