Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6172
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШахіна, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorShakhina, Iryna Yuriivna-
dc.contributor.authorЛазнюк, Дмитро Сергійович-
dc.contributor.authorLazniuk, Dmytro Serhiiovych-
dc.date.accessioned2018-12-13T07:20:46Z-
dc.date.available2018-12-13T07:20:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШахіна, І. Ю. Інтенсифікація освітнього процесу з використанням on-line засобів[Текст] / І. Ю. Шахіна, Д. С. Лазнюк // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 318–323.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/6172-
dc.description.abstractВ статті висвітлено можливості застосування різноманітних on-line засобів та ресурсів для полегшення процесу навчання, а саме у процесі викладацької діяльності, що позитивним чином позначиться на успішності студентів та якості навчання. Зокрема, проаналізовано використання оn-line ресурсу з вивчення логічного програмування для поглибленого вивчення теми «Списки та операції над ними» у середовищі Turbo Prolog. Охарактеризовано використання в освітній діяльності студентів ментальних карт, інтерактивних плакатів, тестів та сервісів Google. Інтерактивні плакати представлені сервісами Glogster, Prezi, Google та презентацією на локальному комп’ютері з використанням тригер-технологій. Засоби для створення ментальних карт подані на прикладі on-line ресурсів Mindmeister, Bubble.us, Mindomo та Mind42. Тести наведені оn-line сервісами Test Pad, Майстер- Тест, Simpoll, LearningApps та в локальній контрольно-діагностичній програмі MyTest. Констатовано переваги, якими володіють on-line засоби навчання по відношенню до традиційних: зручність, мобільність, інформативність, доступ у будь-який час і з будь-якої точки планети, одночасна робота групи над проектом.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the possibilities of using various on-line tools and resources to facilitate the educational process, namely in the teaching activities, which will positively affect the students’ progress and the quality of teaching. In particular, the use of the on-line resource for the study of logical programming for in-depth study of the topic "Lists and operations on them" in the Turbo Prolog environment was analyzed. The use of mind maps, interactive posters, tests and Google services in educational activities of students is described. Interactive posters are presented by services Glogster, Prezi, Google and a presentation on a local computer using trigger technologies. The tools for creating mind maps are demonstrated with the example of on-line resources Mindmeister, Bubble.us, Mindomo and Mind42. The tests are presented by on-line services Test Pad, Master-Test, Simpoll, LearningApps and in the local control-diagnostic program MyTest. The advantages of on-line learning tools in relation to traditional ones are shown, namely convenience, mobility, informativeness, access at any time and from any point of the planet, the simultaneous work of the group on a project.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ імені А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjecton-line засобиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectментальні картиuk_UA
dc.subjectінтерактивні плакатиuk_UA
dc.subjectтестиuk_UA
dc.subjecton-line toolsuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectmind mapsuk_UA
dc.subjectinteractive postersuk_UA
dc.subjecttestsuk_UA
dc.titleІнтенсифікація освітнього процесу з використанням on-line засобівuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the Quality оf Professional Training оf Students by On-Line Toolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc377.3.091.33:004.77uk_UA
Appears in Collections:Фізико-математична освіта

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shakhina.pdf1,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.