Розвиток критичного мислення як психолого-педагогічна проблема

Ескіз недоступний
Дата
2018-11-08
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У статті розкрито різні підходи до розуміння критичного мислення, акцентується увага на можливостях його розвитку у молодшому шкільному віці.
The article reveals different approaches to the understanding of critical thinking, focuses on the possibilities of its development at junior school age.
Опис
Ключові слова
критичне мислення, critical thinking, розвиток, development, рефлексія, reflection
Бібліографічний опис
Парфілова, С. Розвиток критичного мислення як психолого-педагогічна проблема / С. Парфілова, А. Золотіна // Дошкільна освіта: від традицій до інновацій : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, магістрантів та молодих науковців (08–09 листопада 2018 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 362–365.