Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧень Цзицзянь-
dc.contributor.authorChen Tszytszian-
dc.date.accessioned2018-11-20T08:37:56Z-
dc.date.available2018-11-20T08:37:56Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧень Цзіцзянь Методика педагогічної діагностики в експериментальній роботі з формування цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музичного мистецтва [Текст] / Чень Цзіцзянь // Актуальні питання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; редкол.: [Г. Ю. Ніколаї, А. Валюха, Н. П. Гуральник та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2018. – Вип. 1 (11). – С. 197–207.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.sspu.sumy.ua/handle/123456789/5822-
dc.description.abstractМета статті – розкрити особливості методики педагогічної діагностики цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музики в процесі проведення експерименту з формування даної якості у студентів музично-педагогічного фаху. На основі системно-структурного підходу, методу понятійного моделювання та науково-емпіричних методів встановлено критерії оцінки цілісного уявлення про музичний твір (сонорний, темпоритмічний, синтаксичний, ладо тональний, архітектонічний і стильовий). Визначено показники, за якими встановлюється рівень цілісного уявлення про музичний твір за кожним із критеріїв, а саме – чіткість, адекватність, пластичність і ступінь узагальненості. Пропонуються конкретні форми діагностики: анкети, тести, комбіновані завдання, експертиза.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the article is to reveal the peculiarities of the pedagogical diagnostics of a holistic image of a musical work in the process of conducting an experiment on the formation of this quality of musical art teachers. On the basis of the system-structural approach, the method of conceptual modeling and empirical methods, the criteria for evaluating the integral representation of a musical work (sonoric, tempo-rhythmic, syntactic, tonal, architectonic and stylistic) have been established. Indicators have been determined, according to which the level of a holistic representation of the musical work is established for each of the criteria, namely: clarity, adequacy, plasticity and degree of generalization. Specific forms of diagnostics are offered: questionnaires, tests, combined tasks, decision of a commission of experts.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФОП Цьома С. П.uk_UA
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk_UA
dc.subjectмузичний твірuk_UA
dc.subjectуявленняuk_UA
dc.subjectцілісністьuk_UA
dc.subjectmusical art teacheruk_UA
dc.subjectpedagogical diagnosticsuk_UA
dc.subjectmusic workuk_UA
dc.subjectholistic imageuk_UA
dc.titleМетодика педагогічної діагностики в експериментальній роботі з формування цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх учителів музичного мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeMethod of Pedagogical Diagnostics of Holistic Image of the Musical Work in Music Teacher’s Training Processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.udc.udc378:[37.091.12.011.3-051:78]:78.087.5uk_UA
Appears in Collections:Актуальні питання мистецької освіти та виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chen Jijiang..pdf466,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.