Використання хмарних технологій для формування ключових компетентностей учнів у процесі навчання математики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті на основі аналізу наукової літератури розкрито можливості, тенденції та переваги використання хмарних технологій для формування ключових компетентностей учнів у процесі навчання математики. Проаналізовано основні відомості, перспективи та наведено приклади використання на різних етапах уроку математики таких хмарних сервісів, як Office 365, Google Apps, Prezi та інших. Дослідження показало, що використання хмарних технологій у процесі навчання математики сприяє: створенню сучасного ефективного уроку, формуванню ключових компетентностей учнів, підвищенню їх мотивації та активізації пізнавальної діяльності, навчанню школярів під час карантину чи їх відсутності на уроці та навчанню дітей з особливими потребами. Це забезпечується, як в інтерактивному он¬лайн режимі роботи, так і в режимі вільного доступу до навчальних матеріалів. Крім цього, включення хмарних технологій у навчальний процес забезпечує: умови для активної співпраці та організації плідної індивідуальної, групової, фронтальної, дистанційної та позакласної роботи з математики; об’єктивність контролю навчальної діяльності учнів; автоматичне оновлення навчальних матеріалів. У статті виокремлено перспективні напрямки подальших педагогічних досліджень, а саме: створення методики використання хмарних технологій в процесі навчання математики.
In the article on the basis of analysis of the scientific literature opportunities, trends and benefits of using cloud technology are revealed with the purpose offorming the students’ core competencies in learning mathematics. The basic information, perspectives are interpreted and the examples of using such cloud services as Office 365, Google Apps, Prezi and others at various stages of tutoring sessions (lessons) in mathematics are given. The study has found that the usage of cloud technology in teaching mathematics helps on: creating a modern and effective lesson, the formation of the students’ core competencies, increasing their motivation and activation their cognitive activity, teaching students during the quarantine or their absence in the classroom and teaching children with special needs. It is providedfor as an interactive (question-and-answer) online mode and a free access to learning materials. In addition, the inclusion of cloud technologies in the educational process provides: conditions for active cooperation and fruitful organization of individual, group, front, distance and extracurricular activities in mathematics; the objectivity of a formative assessment of students’ learning activity; the automatic updating of learning materials. In the article promising directions of further educational researches namely creating the technics of using cloud technology in learning mathematics are singled out.
Опис
Ключові слова
ключові компетентності, хмарні технології, хмарні сервіси, навчальний процес, Office 365, Google Apps, core competencies, cloud technologies, cloud services, educational process
Бібліографічний опис
Придача, Т. В. Використання хмарних технологій для формування ключових компетентностей учнів у процесі навчання математики [Текст] / Т. В. Придача // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 214–220.