Дидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничо-математичних дисциплін

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті порушено проблему підвищення якості природничо-математичної освіти. Сформульовано й обґрунтовано дидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничих і математичних дисциплін.
The article touches upon the problem of improving the quality of science and math education. Formulated and justified the use of didactic conditions of training models in the teaching of natural sciences and mathematical disciplines.
Опис
Ключові слова
навчальна модель, структурні і функціональні моделі, еволюційні ланцюжки моделей, моделі-аналоги, training model, structural and functional model, evolutionary chain models, model-analogues
Бібліографічний опис
Рикова, Л. Л. Дидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничо-математичних дисциплін [Текст] / Л. Л. Рикова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 71–76.