Дидактична гра як основний метод корекційної логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з порушеннями зору

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ФОП Цьома С. П.
Анотація
У даній статті висвітлено роль дидактичних ігор у логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями зору
This article highlights the role of didactic games in the speech therapy with preschool children with visual impairments.
Опис
Ключові слова
дидактичні ігри, корекційна логопедична робота, дошкільники, порушення зору, didactic games, corrective speech therapy, preschool children, visual impairment
Бібліографічний опис
Крамаренко, Т. В. Дидактична гра як основний метод корекційної логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку з порушеннями зору [Текст] / Т. В. Крамаренко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 74–77.