Використання майбутніми педагогами досвіду формування соціальної та громадянської компетентностей на уроках "Я у світі" в початковій школі

Ескіз
Дата
2018
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті аналізуються теоретичні засади соціальної та громадянської компетентностей учнів початкової школи, проблема підготовки студентів педагогічного училища до практичного формування компетентностей. Встановлюється, що застосування інтерактивних методів та проектних технологій на уроках з предмета «Я у світі» сприяє ефективному опануванню молодшими школярами соціальною та громадянською компетентностями.
The article analyzes theoretical bases of social and civic competence ofprimary school students, the problem ofpreparing students of a pedagogical college for the practical formation of competences. It is established that the use of interactive methods and project technologies in the lessons of "I am in the world" contributes to the effective development of social and civil competencies by junior schoolchildren.
Опис
Ключові слова
компетентність, ключові компетентності, соціальна компетентність, громадянська компетентність, життєва компетентність, соціалізація, інтерактивні методи, проектні технології, competence, key competencies, social competence, civil competence, life competence, socialization, interactive methods, design technologies
Бібліографічний опис
Пархоменко, Т. М. Використання майбутніми педагогами досвіду формування соціальної та громадянської компетентностей на уроках "Я у світі" в початковій школі [Текст] / Т. М. Пархоменко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: М. Б. Євтух, В. С. Бугрій, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : СумДПУ [ім. А. С. Макаренка], 2018. – № 1 (6). – С. 66–71.