Методичні погляди китайських викладачів з вокалу в контексті підготовки вчителя музики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Глобалізація культурно-освітніх процесів XXI століття уможливлює перспективних підходів до обміну різними національними концепціями, трансформації існуючих навчальних систем між Сходом і Заходом. Вища педагогічна школа, в якій відбувається обмін досвідом викладання, у тому числі з мистецьких дисциплін, у процесі реформування національної освіти забезпечує високий рівень становлення трансцендентних методик щодо музичноїосвіти.
Globalization of the cultural and education process of XXI century favour the development of promising approaches rather exchange of concepts, transformation of legacy educations systems between East and West. The higher pedagogical school, in which take place the adopt smb's practices, including the aesthetics disciplines, during the national education reformation ensure the high level of establishment of transcendental music educational methodics.
Опис
Ключові слова
китайська вокальна школа, вокальна методика, china vocal school, vocal methodic
Бібліографічний опис
Цюй Сяо Юй Методичні погляди китайських викладачів з вокалу в контексті підготовки вчителя музики [Текст] / Цюй Сяо Юй, Чен Дин // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 209–215.