Проблема формування професійної готовності майбутнього вчителя музики в контексті гендерної парадигми

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
В статті розглянуті питання оновлення змісту професійної підготовки вчительських кадрів мистецьких дисциплін, зокрема вчителя музики, з позиції впровадження гендерного підходу в навчальний процес. Визначені принципові положення, функції, завдання успішної реалізації новітньої концепції та запропоновані на цій основі умови формування професійної майбутнього вчителя.
The paper deals with updating the content of vocational teacher training, particularly teachers of music, from the perspective of gender hike in the learning process. Identified the principal regulations, functions, tasks, successful implementation of advanced concepts and proposed on this basis, conditions for the formation of professional readiness of future teachers.
Опис
Ключові слова
гендерна парадигма, гендерний підхід, професійна готовність, «скритий навчальний план», егалітарні відносини, гендерна свідомість, гендерний аналіз, принципи і умови організації навчання, gender paradigm, gender approach, professional commitment, «hidden curriculum», egalitarian relationships, gender awareness, gender analysis, principles and conditions for training
Бібліографічний опис
Булатова, Л. О. Проблема формування професійної готовності майбутнього вчителя музики в контексті гендерної парадигми [Текст] / Л. О. Булатова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 127–138.