Диференціація понять „професійне вигорання” та „професійна деформація” в діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів

Анотація
У статті проведено теоретичний аналіз основних психологічних характеристик професійного вигорання та професійної деформації особистості педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів, а також диференціація зазначених феноменів.
In the article is conducted the theoretical analysis of basic psychological descriptions of the professional burnout and professional deformation of teachers who work at educational establishments for children with mental retardation, and also differentiation of the indicated phenomena.
В статье проведён теоретический анализ основных психологических характеристик профессионального выгорания и профессиональной деформации личности педагогических работников общеобразовательных учебных заведений для умственно отсталых учеников, а также дифференциация указанных феноменов.
Опис
Ключові слова
професійне вигорання, професійна деформація, професійна деформація особистості, professional burnout, professional deformation, professional deformation of personality, профессиональное выгорание, профессиональная деформация, профессиональная деформация личности
Бібліографічний опис
Говорун, М. В. Диференціація понять „професійне вигорання” та „професійна деформація” в діяльності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів [Текст] / М. В. Говорун // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія : збірник наукових праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – №19. – С. 226–229.
Зібрання