Український музичний фольклор у системі предметів музично-теоретичного циклу педагогічних училищ та коледжів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті зроблено спробу теоретичного обґрунтування необхідності впровадження міжпредметних зв'язків щодо викладання українського музичного фольклору як засобу вдосконалення фахової підготовки студентів з музично- теоретичних дисциплін. Зазначено, що цей підхід забезпечує єдність музичної теорії та практики. Український музичний фольклор тлумачиться як чинник інтенсифікації інтелектуального розвитку особистості.
The article attempts a theoretical rationale for interdisciplinary connections to teaching Ukrainian folk music as a means of improving professional skills of students with music-theoretical subjects. This approach ensures the unity of musical theory and practice. Ukrainian folk music is offered as a factor intensifying the intellectual development of personality.
Опис
Ключові слова
український фольклор, музично-теоретичні знання, етносольфеджіо, міжпредметні зв'язки, музична морфологія, Ukrainian folklore, music-theoretical knowledge, etnosolfedzhio, interdisciplinary links, musical morphology
Бібліографічний опис
Гура, В. В. Український музичний фольклор у системі предметів музично-теоретичного циклу педагогічних училищ та коледжів [Текст] / В. В. Гура // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 376–383.