Можливості використання модульно-розвиваючої системи у процесі навчання хімії студентів педагогічних університетів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті висвітлено процес вивчення неорганічної хімії студентами педагогічних університетів в умовах модульного навчання. Виокремлено та охарактеризовано модульні складові процесу формування хімічних знань та можливості їх використання у навчальному процесі. Доведено позитивність впровадження запропонованих прийомів навчання.
The article is devoted the study of inorganic chemistry of pedagogical universities students in the conditions of the module teaching. The module constituents of process of forming of chemical knowledges are selected, their description and possibilities of the use is pointed in the process of teaching. Positiveness of the use of the recommended receptions of teaching is proved.
Опис
Ключові слова
модуль, модульне навчання, модульна складова, навчальний процес, майбутній учитель хімії, module, module teaching, module constituent, teaching process, future teacher of chemistry
Бібліографічний опис
Шишкіна, О. О. Можливості використання модульно-розвиваючої системи у процесі навчання хімії студентів педагогічних університетів [Текст] / О. О. Шишкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 334–340.