Теоретико-методична підготовка майбутнього педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто систему напрацьованих педагогічних умов у ВНЗ, що були реалізовані у процесі вивчення фахових дисциплін та розробленого спецкурсу «Основи корекційно-реабілітаційноі роботи в реабілітаційному центрі». Запровадження зазначених умов сприяло успішному формуванню готовності майбутніх корекційних педагогів до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі.
The system of the worked-out pedagogical conditions at higher educational establishments, which were realized while studying of the professional disciplines and the elaborated special course «The basics of correction-rehabilitation work at a rehabilitation center» is considered in the article. Implementation of the mentioned conditions stood for a successful formation of correction teachers-to-be inclination for work with mentally backward children at a rehabilitation center.
Опис
Ключові слова
педагогічні умови, реабілітаційний центр, розумово відсталі діти, професійна готовність, корекціино-реабілітаціина робота, корекціинии педагог, pedagogical conditions, rehabilitation center, mentally backward, professional readiness, correctional-rehabilitation work, correctional teacher
Бібліографічний опис
Прядко, Л. О. Теоретико-методична підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі [Текст] / Л. О. Прядко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 267–273.