Педагогічні умови розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників музично-педагогічних спеціальностей

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті обґрунтовано педагогічні умови, що сприяють розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників музично-педагогічних спеціальностей: актуалізація цінності освітньої діяльності; створення комфортного художньо-педагогічного середовища; проектування індивідуального розвитку і самопроектування першокурсників; рефлексивна організація самостійної діяльності студентів.
The proves given in the article describe pedagogical conditions promoting the development of the adaptive abilities of the first course students of a musical-pedagogical specialty: actualization of the education value; creating a comfortable art-pedagogical environment; designing individual development and self-designing of the first course students; reflection organization of a students' self-employment.
Опис
Ключові слова
адаптивні здібності, комфортне художньо-педагогічне середовище, проектування індивідуального розвитку, самопроектування, рефлексивна організація самостійноїдіяльності, adaptive abilities, comfortable art-pedagogical environment, designing individual development, self-designing, reflection organization of a self-employment
Бібліографічний опис
Ашихміна, Н. В. Педагогічні умови розвитку адаптивних здібностей студентів-першокурсників музично-педагогічних спеціальностей [Текст] / Н. В. Ашихміна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 205–212.