Сучасні підходи до навчально-пошукової діяльності учнів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті висвітлено теоретичні позиції щодо розуміння навчально-пошукової діяльності молодших школярів. Навчально-пошукову діяльність розглянуто як функціонально пов'язану низку етапів, що мають реалізуватись послідовно і комплексно та спрямовані на забезпечення самостійноїпошуковоїактивності учнів.
In the article the theoretical positions of junior schoolchildren' learning-searching activity's understanding are elucidated. The learning-searching activity is considered as functionally connected series of stages, realized logically in complex, and directed on the pupils' independent searching activity providing.
Опис
Ключові слова
навчально-пошукова діяльність, молодші школярі, самовизначення, пізнавальні завдання, розвивальне навчання, learning-searching activity, junior schoolchildren, self-definition, cognitive tasks, developing teaching
Бібліографічний опис
Парфілова, С. Л. Сучасні підходи до навчально-пошукової діяльності учнів [Текст] / С. Л. Парфілова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 190–197.