Сучасні підходи до навчально-пошукової діяльності учнів
Вантажиться...
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті висвітлено теоретичні позиції щодо розуміння навчально-пошукової діяльності молодших школярів. Навчально-пошукову діяльність розглянуто як функціонально пов'язану низку етапів, що мають реалізуватись послідовно і комплексно та спрямовані на забезпечення самостійноїпошуковоїактивності учнів.
In the article the theoretical positions of junior schoolchildren' learning-searching activity's understanding are elucidated. The learning-searching activity is considered as functionally connected series of stages, realized logically in complex, and directed on the pupils' independent searching activity providing.
In the article the theoretical positions of junior schoolchildren' learning-searching activity's understanding are elucidated. The learning-searching activity is considered as functionally connected series of stages, realized logically in complex, and directed on the pupils' independent searching activity providing.
Опис
Ключові слова
навчально-пошукова діяльність, молодші школярі, самовизначення, пізнавальні завдання, розвивальне навчання, learning-searching activity, junior schoolchildren, self-definition, cognitive tasks, developing teaching
Бібліографічний опис
Парфілова, С. Л. Сучасні підходи до навчально-пошукової діяльності учнів [Текст] / С. Л. Парфілова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 190–197.