Соціальні технології інноваційного розвитку освіти: етнізація корінних народів Канади

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті здійснено аналіз сучасних соціальних технологій інноваційного розвитку освіти, зокрема, соціальної рівності й доступності освіти, що запроваджуються у процесах етнізації освіти корінних народів Канади; конкретизовано ефективність й результативність таких технологій; визначено ймовірні траєкторії використання зарубіжного досвіду в сучасній Україні.
The social technology of innovative educational development' analysis, first of all, social equality and accessibility of the Canadian's aborigines, approaches of the progressive experience's use in modern Ukraine are discussed in this article .
Опис
Ключові слова
соціальні технології, інноваційний розвиток освіти, етнізація, соціальна рівність, доступність освіти, освіта, траєкторія розвитку, корінні народи, social technology, innovative educational development, etnizacia, social equality, access toeducation, education, trajectoryof development, indigenous peoples
Бібліографічний опис
Листопад, О. В. Соціальні технології інноваційного розвитку освіти: етнізація корінних народів Канади [Текст] / О. В. Листопад // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 101–110.