Формування готовності вчителя математики до використання інноваційних технологій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті досліджено проблеми готовності вчителя до використання інноваційних технологій у системі особистісно зорієнтованого навчання на уроках математики.
The article examines the problems of the readiness of the teacher to use innovative technologies in the system of student-zor'ientovanogo learning from the lessons of mathematics.
Опис
Ключові слова
інноваційні технології, вчитель математики, information technology, mathematics teacher
Бібліографічний опис
Синько, Л. Формування готовності вчителя математики до використання інноваційних технологій [Текст] / Л. Синько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 436–444.