Пізнавальна самостійність студентів як передумова розвитку фахових компетенцій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто різні підходи до розкриття змісту поняття пізнавальна самостійність особистості та уточнено його. Обґрунтовано роль пізнавальної самостійності студентів у процесі формування та розвитку їхніх фахових компетенцій.
Different approaches to disclosure of the term cognitive independence and identity is specified. The role of cognitive independence of students in shaping and developing their professional competencies is determined.
Опис
Ключові слова
пізнавальна самостійність особистості, майбутній вчитель, фахові компетенції, самоосвіта, самовдосконалення, cognitive self-identity, future teachers, professional competence, self¬education, self-improvement
Бібліографічний опис
Матяш, О. І. Пізнавальна самостійність студентів як передумова розвитку фахових компетенцій [Текст] / О. І. Матяш, Л. І. Наконечна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 429–436.