Впровадження ігрових методів навчання школярів хімії в основній школі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті визначено коло питань, пов'язаних з проблемою організації ігрових методів навчання школярів хімії в основній школі та передбачено шляхи їх вирішення. Обґрунтовано, що ігрове навчання може бути ефективним методом, якщо його впроваджувати не лише з метою узагальнення знань на уроках і в позакласний час, а як і основний метод навчання в системі традиційних методів.
In article is determined basic questions, which are connected with problem of the organizations the game methods into teaching chemistry in secondary school and providing the ways of their decision. It Is motivated that playing education can be an efficient method if its use not only with safe generalization of the knowledges on lesson and in not class hour, but also as the basic method of the education at system of the traditional methods.
Опис
Ключові слова
ігрові методи, впровадження, організація, навчання школярів хімії, методична розробка, game methods, introducing, organization, teaching pupils chemistry, methodological elaborate
Бібліографічний опис
Іваха, Т. С. Впровадження ігрових методів навчання школярів хімії в основній школі [Текст] / Т. С. Іваха, К. В. Мусатова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 283–292.