Дослідницький підхід до формування біохімічних знань студентів факультету фізичного виховання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто можливості переходу від пояснювально-ілюстративного до дослідницького підходу під час викладання біохімії на факультеті фізичного виховання. Відзначено аспекти готовності студентів до дослідницької діяльності на заняттях. Наведено прийоми залучення студентів до активної самостійної навчально-пізнавальної діяльності.
In article are considered possibilities of transition from explanatory-illustrative to the research approach in biochemistry teaching at physical training faculty. Aspects of readiness of students to research activity on employment are considered. And also receptions of inclusion of students in active independent educational-informative activity are resulted.
Опис
Ключові слова
аспекти готовності до дослідницької діяльності, біохімія, дослідницький підхід, дослідницькі методи навчання, мотивація навчально-пізнавальної діяльності, проблемні ситуації, робота в групах, самоосвіта, співробітництво, aspects of readiness for research activity, biochemistry, research approach, research methods of training, motivation of educational-informative activity, problem situations, work in groups, self-education, cooperation
Бібліографічний опис
Бабенко, О. М. Дослідницький підхід до формування біохімічних знань студентів факультету фізичного виховання [Текст] / О. М. Бабенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 72–77.