Освіта в реаліях Болонського процесу та її переваги в інтеграції європейського освітнього простору

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуто та досліджено питання сучасного розвитку середньої та вищої освіти в реаліях загальноєвропейського освітнього простору, проаналізовано тривалість навчання в системі середньої школи, визначено деякі напрями реформування та розвитку вищої освіти, шляхи оптимізації використання економічних знань і необхідність вивчення економіки усистемі неперервно'іосвіти.
The article deals with the questions of modern development of secondary and higher education in reality of all European educational space. The term of secondary education has been analyzed. Some directions of reforming and developing and higher education have been determined. The ways of optimization of using economic knowledge and necessity to learn Economics in the system of continuous education have been introduced.
Опис
Ключові слова
освіта, економіка, економічна наука, економічні дисципліни, безперервна освіта, реформування, вища освіта, Болонський процес, середня школа, спеціалізація, education, economy, Economics, economic disciplines, life-long education, reforming, higher education, Bologna process, high school
Бібліографічний опис
Кулішов, В. В. Освіта в реаліях Болонського процесу та її переваги в інтеграції європейського освітнього простору [Текст] / В. В. Кулішов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 260–269.