Акмеологічна оцінка управління професійним розвитком педагогів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розкрито роль акмеологічної оцінки в управлінні професійним розвитком педагогів. Уточнено поняття «акмеологічна оцінка», «факторно- критеріальна модель». Розроблено факторно-критеріальну модель акмеологічної оцінки управлінської діяльності з професійного розвитку педагогів на основі кваліметричного підходу.
In the paper the role of acmeological assessment in the management of professional development of teachers is opened. The notions of «acmeologic estimate», «factor-criterion model» are specified. A factor-criterion model of acmeological estimates of management at the professional development of teachers on the basis of qualimetrical approach is developed.
Опис
Ключові слова
професійний розвиток, акмеологічна оцінка, факторно- критеріальна модель, диверсифікація, фактори, критерії та показники якості управлінської діяльності, professional development, acmeologic estimate, factor-criterion model, factors, criteria and indicators for quality of management
Бібліографічний опис
Гречаник, О. Є. Акмеологічна оцінка управління професійним розвитком педагогів [Текст] / О. Є. Гречаник // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 60–68.