Культурологічна спрямованість теорії наукової освіти Сергія Йосиповича Гессена

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У статті розглянуті культурологічні аспекти теорії науковоїосвіти відомого представника Російського Зарубіжжя філософа і педагога С. І. Гессена. Учений вважав, що аксіологічний характер теорії наукової освіти (особа, культура, свобода, творчість) дає підставу стверджувати, що ця особистісна, ціннісна і культурологічна спрямованість відповідає основній тенденції сучасного освітнього процесу - гуманізації освіти.
The culturological aspects of theory of scientific education of the known representative of Russian philosopher and teacher abroad -S.I Gessen -are considered in the given article.. Scientists believed that the axiological character of the theory of science education (personality, culture, freedom, creativity) gives reason to believe that the personality, values and cultural studies orientation corresponds to the main trend of modern educational process - humanization of education.
Опис
Ключові слова
гуманізм, філософсько-педагогічна концепція, науковий метод, соціалізація особи, культурні цінності, критична дидактика, суб'єктно-діяльнісний підхід, види діяльності, humanism, philosophical and pedagogical conception, scientific method, socialization of personality, cultural values, critical didactics, subject activity approach, types of activity
Бібліографічний опис
Гібадулліна, Н. Культурологічна спрямованість теорії наукової освіти Сергія Йосиповича Гессена [Текст] / Н. Гібадулліна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (12). – С. 54–59.