Професійно спрямована фортепіанна підготовка як засіб формування інтересу до педагогічної діяльності майбутніх учителів музики

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
Стаття присвячена з'ясуванню сутності поняття «професійно-педагогічна спрямованість», аналізу специфіки професійно спрямованої фортепіанної підготовки майбутніх вчителів музики, а також визначення значущості та ефективності використання такої підготовки у якості засобу формування інтересу до педагогічної діяльності.
The article is devoted to clarifying the essence of the concept of «professional- pedagogical orientation», analysis of specificity of professionally designed piano training future music teachers, as well as to determine the significance and effectiveness of such training as a means of formation of interest in teaching.
Опис
Ключові слова
спрямованість, інтерес, фортепіанна підготовка, orientation, interest, piano training
Бібліографічний опис
Прокопенко, Р. В. Професійно спрямована фортепіанна підготовка як засіб формування інтересу до педагогічної діяльності майбутніх учителів музики [Текст] / Р. В. Прокопенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 380–387.